Me and my boo and my boo boo riding

Gudarnas vad jag längtar tills jag börjar jobba. Inte för att jag egentligen vill jobba, lär säkert bara klaga när jag väl börjar jobba (10-22 pass varje pass typ..). Men mer för att mina dagar är så enformiga och tråkiga.
 
Det roligaste på dagarna är träningen. Just för att det går så satans bra för mig just nu, löjligt bra faktiskt. Varje pass blir grymt bra och jag ser resultat som får mig att börja sväva av lycka. Det är bara så roligt att träna. Det är en fristad där på gymmet (om man bortser från alla människor som är där för att dömma ut folk, håll käften med era tweetar och träna istället när ni lika befinner er på ett gym liksom).
 
Från det ena till det andra. Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt. Eller jag ska se på The vampire diaries, min nya favorit serie. Skulle vilja ha en vampyr pojkvän, alla verkar så himla romantiska och gulliga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0