Välkommen till mina kaotiska känslor

Nattuglan sitter och ugglar med sina funderingar som vanligt. Alltid samma visa. Men jag gillar att fundera, för jag är en väldigt fundersam person av mig. Även fast funderingarna ibland kan bli som ett trasligt headset. Det gör som ingenting, för ingenting är en dans på rosor och det blir trasligt ibland. That's life liksom.
 
Flera dagar i rad har jag suttit här och skrivit ner mina funderingar och tankar. Men inte kunna publicera det, eftersom jag aldrig har fått ihop en hel text. Jag har helt enkelt för mycket känslor för att kunna skriva ner i några ynka rader (ok kul skämt.. ''ynka'', blir typ en hel novell). Allt känns bara såå jävla bra just nu.
 
Jag har vuxit flera meter som person senaste halvåret. Jag har ett förhållande som bara fortsätter växa sig ännu starkare för var dag som går. Jag har världen bästaste vänner. Jag har precis klivit in i verkliga livet och känner mig mer nervös än någonsin inför framtiden samtidigt som jag känner mig så förväntansfull. 
 
Jag blir helt snurrig i huvudet för det är så mycket känslor att sortera. Ett bra motto: ta en dag i taget. Annars hade jag nog förmodligen explodera long time ago om jag inte hade tänkt så :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0