Helgen

I helgen har Eriks familj haft besök av en familj från Stockholm. Så jag och Erik har haft fullt upp med att underhålla deras två underbara söner. Världens goaste familj. Vi har hängt ute i det fina vädret och ätit alldeles för mycket mat. Nu har dem åkt hem och det känns så himla tyst utan ungarna. Kommer sakna dem.
 
Vi kom i alla fall hem för ett tag sedan, har fixat en gratis vecka till Erik på gymmet så han kan visa mig mer övningar oså. Är helt död i mina armar för tillfället. Dock himla kul att ha någon att träna med, börjar faktiskt bli lite tråkigt att alltid träna själv.. Även fast jag tycker det är skönt ibland. Bara lite osocialt ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0