Lördag

Nej men hallå, hallå. Jag har precis landat i datastolen efter en lång och skön dusch. Var helt genom blöt av dagens gympass. Mitt knä har blivit bättre och jag kan nu köra mer kondition, dock är det nog ett tag kvar tills jag kommer kunna köra ett riktigt benpass. Men det är på bättringsvägen i alla fall och det känns skönt.
 
Ikväll blir det utång med några tjejer från klassen! Är så taggad (typ fulaste ordet jag vet haha). Var senast ut på nyårs och på Lotus har jag inte varit sedan Oktober typ. Inte för att jag direkt har gråtit blod de senaste månaderna när jag har missat alla kvällar på Lotus.. Tycker bara dem är sura där.
 
Men hur som haver ska det bli väldigt roligt! Och skönt att äntligen få fixa till sig lite. Jag använder knappt smink nu förtiden och går mest runt i träningskläder. Ja. Bla, bla, bla, bla. Ha en bra Lördag, hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0