Hola pepz

Klara sa i helgen att jag aldrig bloggar, och det gör jag heller inte. Satan så tråkig jag är. Får lite dåligt samvete när jag ser att ni fortfarande är några som klickar in er här varje dag haha.. Jag önskar så innerligt att AppStore kunde förbättra deras blogg.se app, den är så värdelös så jag vet inte vad. Min dator står det typ R.I.P på, så använder enbart min padda. Yada, yada, yada.. Enbart massa bortförklaringar egentligen :)
 
Nu när jag tänker efter har jag inte ens ladda in Rhodos bilderna som jag lovade för typ ett halvår sen.. Men dem bilderna är ju på min döda dator så kommer nog aldrig uppfylla det löftet. Men nu har jag iallafall gett livstecken här, det är ju bra jobbat av mig! Nu ska jag iväg och äta middag på Allstar med mina girls. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0